Slovenčina
Polski
English
Беларуская
Latviešu
Українська
Deutsch
Русский
Čeština

Registrácia nových zamestnancov

Token error. Please reload page and try again
Osobné údaje
Kód odporúčania
Veľkosť trička
XS
S
M
L
XL
XXL
You must give a specific address: City, street and house number
Adresa sa používa na zobrazenie najbližších objednávok
You must give a specific address: City, street and house number
Bankové údaje
Údaje o vstupe
* Minimálna dĺžka hesla 8 symbolov
Fotografické dokumenty
Resolved files .jpg, .png, .gif
Doklad totožnosti - predná strana ( musí )
Resolved files .jpg, .png, .gif
Dodatočný dokument s adresou ( musí )
Resolved files .jpg, .png, .gif
Doklad totožnosti - zadná strana
Profilová fotografia
Resolved files .jpg, .png, .gif
Profilová fotografia ( musí )
Zmluvy s platformou
Registráciou do systému súhlasím s Zmluva o prenájme čistiacej techniky a náradia
Zobraziť text
Zmluva o prenájme čistiacej techniky a náradia
Elektronicky uzavreté dňa %date% medzi

EMFI GROUP, s. r. o. Karpatské námestie 7770/10A 831 06 Bratislava ďalej len" EMFI GROUP ",

a

Panem/Panią %name% %surname%, bytom: %city%, %address%; vykonávanie neregistrovanej činnosti, ďalej len ako „Partnerom”

s nasledujúcim obsahom:

§1
Predmet zmluvy
  • Za podmienok stanovených v tejto dohode umožní EMFI GROUP partnerovi za poplatok používať zariadenia vrátane: vysávača, vedra, zástery, mopu, ako je podrobne špecifikované medzi zmluvnými stranami, v súlade s potreby partnera.
  • Partner sa zaväzuje, že predmet zmluvy špecifikovaný vyššie bude využívať len na obchodné aktivity v rámci realizácie Zmluvy o spolupráci medzi zmluvnými stranami. Partner zabezpečuje, že má primeranú podstatnú kvalifikáciu na obsluhu zariadení a nástrojov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
  • Partner je povinný používať zariadenie v súlade s písomnými alebo ústnymi pokynmi a vymieňať si spotrebný materiál svojpomocne.
  • Partner je plne zodpovedný za zničenie alebo stratu Predmetu zmluvy v dôsledku jeho nesprávneho použitia alebo nedostatočnej ochrany. Partner nezodpovedá za bežné opotrebovanie zariadení.
  • V prípade zistenia závady na zariadení je Partner povinný bezodkladne informovať Partnera a vydať zariadenie za účelom opravy v rámci záručnej/záručnej alebo pozáručnej opravy.
  • V prípade potreby opravy zariadenia, ktorá má za následok nemožnosť jeho používania po dobu dlhšiu ako 5 pracovných dní, spoločnosť EMFI GROUP vynaloží primerané úsilie, aby poskytla Partnerovi náhradné zariadenie s parametrami podobnými predmetu Zmluvy, pričom zodpovednosť spoločnosti EMFI GROUP za škody spôsobené nemožnosťou používať hardvér je vypnutá.
  • Partner nie je oprávnený dať Predmet zmluvy do podnájmu ani ho v akejkoľvek forme sprístupniť tretím osobám.
§2
Odmeňovanie
  • Poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy je splatné.
  • Za poskytovanie služieb uvedených v tejto zmluve má EMFI GROUP nárok na odmenu od Partnera v celkovej výške 0,01 EUR netto za deň, zvýšenú o splatnú DPH. Platba sa uskutoční do 7 dní od vystavenia faktúry s DPH spoločnosťou EMFI GROUP.
  • V prípade uvedenom v § 1 ods. 6 Zmluvy a neposkytnutie náhradného vybavenia Partnerovi sa odmena splatná spoločnosti EMFI GROUP za poskytnutie vybavenia úmerne znižuje o ďalšie obdobie nedostupnosti vybavenia.
  • Partner splnomocňuje EMFI GROUP na vyrovnanie odmeny jej odpočítaním z prostriedkov splatných Partnerovi za predpokladu, že Partner má voči EMFI GROUP nárok na platbu podľa Zmluvy o spolupráci. Vyššie uvedené vysporiadanie sa uskutoční v čase uvedenom v § 6 ods. 5 Zmluvy o spolupráci medzi zmluvnými stranami.
  • Za deň platby sa považuje deň pripísania na bankový účet EMFI GROUP alebo dátum odpočtu.
§3
Vydanie a vrátenie Predmetu zmluvy
  • Podkladom pre vystavenie a vrátenie Predmetu zmluvy je dodací a preberací protokol, obsahujúci minimálne také informácie, ako sú údaje osôb podieľajúcich sa na odovzdaní zariadení, ich množstvo, typ, značka, sériové číslo a vizuálny a technický stav.
  • Prevzatím zariadení Partner potvrdzuje ich vhodnosť na dohodnuté použitie.
  • Po skončení platnosti Zmluvy je Partner povinný vrátiť svoj predmet do 2 pracovných dní.
  • Ak nedôjde k uvoľneniu predmetu zmluvy v lehote uvedenej vyššie, bude spoločnosť EMFI GROUP oprávnená odpočítať hodnotu zariadenia uvedeného v § 1 ods. 1 Zmluvy s peňažnými nárokmi voči Partnerovi podľa Zmluvy o spolupráci alebo zálohy zaplatenej Partnerom, a keď uspokojenie pohľadávok spoločnosti EMFI GROUP nie je možné alebo nie je možné v plnom rozsahu, spoločnosť EMFI GROUP bude uplatňovať vyššie uvedené nároky. pohľadávky voči Partnerovi za všeobecných podmienok.
§4
Trvanie dohody
  • Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - dobu trvania záväznej Zmluvy o spolupráci.
  • Každá zmluvná strana má právo vypovedať túto zmluvu skôr, a to na konci kalendárneho mesiaca s mesačnou výpovednou lehotou podanej písomne pod hrozbou neplatnosti.
  • Po skončení platnosti Zmluvy je Partner povinný vrátiť svoj predmet do 2 pracovných dní.
  • EMFI GROUP si vyhradzuje právo okamžite ukončiť túto Zmluvu – bez upozornenia, písomne pod hrozbou neplatnosti, v prípade porušenia ustanovení tejto Zmluvy Partnerom alebo oprávnených obáv o bezpečnosť Predmetu Zmluvy. .
§5
Záverečné ustanovenia
  • Dohoda bola uzatvorená v elektronickej forme. Podmienky zmluvy môžu byť dodatočne potvrdené vyhotovením písomnej verzie v dvoch identických vyhotoveniach, po jednom pre každú zo zmluvných strán.
  • Akékoľvek zmeny a dodatky k tejto zmluve vyžadujú elektronickú alebo písomnú formu pod hrozbou neplatnosti.
  • Súdom príslušným na riešenie sporov vyplývajúcich z plnenia tejto zmluvy je súd príslušný podľa sídla spoločnosti EMFI GROUP
  • Strany sa zaväzujú, že sa pokúsia urovnať prípadné spory priateľskou cestou.
  • Neplatnosť alebo neúčinnosť jednotlivých ustanovení tejto zmluvy nespôsobuje neplatnosť alebo neúčinnosť ostatných ustanovení tejto zmluvy.
  • Vo veciach, na ktoré sa Zmluva nevzťahuje, sa použijú ustanovenia Občianskeho zákonníka.
  • Všetky dokumenty, oznámenia a vyjadrenia súvisiace s realizáciou Zmluvy budú Zmluvné strany zasielané doporučene, kuriérom alebo osobne na adresy uvedené v porovnaní dohody.
  • Prílohy tvoria neoddeliteľnú súčasť dohody.
Registráciou do systému súhlasím s Dohoda o spolupráci
Zobraziť text
Dohoda o spolupráci
Elektronicky uzavreté dňa %date% medzi

EMFI GROUP, s. r. o. Karpatské námestie 7770/10A 831 06 Bratislava ďalej len" EMFI GROUP ",

a

Panem/Panią %name% %surname%, bytom: %city%, %address%; vykonávanie neregistrovanej činnosti, ďalej len ako „Partnerom”

s nasledujúcim obsahom:

§1
Predmet zmluvy
  • Čistá veľryba za podmienok stanovených v tejto zmluve umožní Partnerovi za odplatu prostredníctvom sprostredkovania a poskytovania doplnkových služieb poskytovať za odplatu služby Partnera, spočívajúce najmä v upratovaní, v zmysle so zavedeným štandardom označených obytných/komerčných priestorov pre zákazníkov spoločnosti EMFI GROUP, ako súčasť fungujúceho internetového portálu „whale.sk“.
  • Partner sa zaväzuje dodržiavať ustanovenia Pravidiel Internetového portálu „whale.sk“, ktorých aktuálna verzia tvorí prílohu č. 1 Zmluvy, a to najmä s ohľadom na záväzky, ktoré pre neho vyplývajú zo Služby Poskytovateľ v zmysle týchto Pravidiel.
  • Rozsah povinností zmluvných strán vyplýva z obsahu tejto zmluvy, prílohy č. 1 k zmluve a všeobecne platných právnych predpisov.
  • Dátum začatia poskytovania služieb, na ktoré sa vzťahuje táto Zmluva, zo strany Partnera je stanovený Zmluvnými stranami na 01 júla 2023, čo znamená, že k tomuto dátumu je potrebné dosiahnuť plnú pripravenosť na realizáciu objednávok Zákazníkov
§2
Poskytovanie služieb
  • Partner vykoná túto Zmluvu na mieste a v čase zvolenom klientmi EMFI GROUP v súlade s Objednávkami (Príkazmi na čistenie) zaslanými klientmi EMFI GROUP – v rozsahu, ktorý umožňuje riadne plnenie Zmluvy, vzhľadom na povahu objednané služby.
  • Partner vykonáva upratovacie služby v rámci neregistrovaných činností samostatne, s náležitou starostlivosťou.
  • Partner je zodpovedný za poskytnuté služby a ich výsledok zákazníkom EMFI GROUP.
  • Partner vykonáva služby v lehote stanovenej potrebou včasného plnenia prevzatých povinností v súlade s pravidlami portálu „cleanwhale.pl“ na základe Objednávky vždy prijatej Partnerom umiestnenej na Portál "whale.sk".
  • Partner pri výkone služieb znáša ekonomické riziko súvisiace s vykonávanou činnosťou.
  • Partner nie je v rámci poskytovania služieb oprávnený uzatvárať žiadne zmluvy v mene EMFI GROUP alebo v jej prospech, ako aj predkladať a prijímať vyhlásenia vôle.
§3
Záruky a vylúčenia
  • Partner zabezpečuje, že má primeranú vecnú a formálnu kvalifikáciu na poskytovanie služieb špecifikovaných v tejto zmluve s maximálnou starostlivosťou a zabezpečuje, aby neexistovali žiadne formálne alebo technické prekážky, ktoré by bránili poskytovaniu služieb za podmienok stanovených v zmluve.
  • Pre vylúčenie pochybností zmluvné strany jednomyseľne a vedome vyhlasujú, že nimi viazaná zmluva je občianskoprávnou zmluvou av žiadnom prípade nie je pracovnou zmluvou v zmysle Zákonníka práce. Voľba Občianskoprávnej zmluvy - mandátu bola uskutočnená Zmluvnými stranami vedome a vyjadruje najmä záujem Partnera.
  • Partner vyhlasuje, že svoje služby poskytuje v rámci neregistrovanej činnosti a je si vedomý povinností a obmedzení z toho vyplývajúcich, najmä povinnosti zaregistrovať živnosť v prípade prekročenia hranice príjmu ( 50 % minimálnej mzdy v mesiaci).
  • Partner vyhlasuje, že zodpovedá za splnenie všetkých daňových, odvodových a verejnoprávnych povinností a za dodržanie príjmovej hranice pri neregistrovanej činnosti alebo povinnosti ohlásiť živnosť v prípade prekročenia príjmovej hranice.
§4
Rola partnera
  • Partner zabezpečí poskytovanie služieb kedykoľvek nevyhnutných pre riadne plnenie predmetu Zmluvy.
  • Vzhľadom na charakter poskytovanej služby je Partner povinný byť v neustálom kontakte s EMFI GROUP, najmä byť k dispozícii na služobnom telefónnom čísle počas bežných pracovných hodín kancelárie EMFI GROUP počas pracovných dní, počnúc dňom začatie poskytovania služieb.
  • Partner je výhradne zodpovedný Zákazníkom EMFI GROUP za výkon služby, ako aj za akúkoľvek škodu spôsobenú pri ich poskytovaní.
  • Partner zabezpečí poskytovanie služieb na primeranej vysokej úrovni v súlade s podmienkami stanovenými v pravidlách portálu „whale.sk“, pričom má na pamäti, že jeho postoj ovplyvňuje dobré meno a povesť spoločnosti. značka "whale.sk".
§5
Rola EMFI GROUP
  • EMFI GROUP sa zaväzuje poskytnúť partnerovi za podmienok stanovených v pravidlách portálu "whale.sk" bez výhradného práva na poskytovanie informácií o zákazníkoch objednávajúcich upratovanie (sprostredkovanie).
  • Ak Partner prijme Objednávku, EMFI GROUP bude koordinovať jej realizáciu poskytnutím kontaktných údajov a podpory pri kontaktoch so Zákazníkom.
  • EMFI GROUP poskytne Partnerovi prístup k informáciám potrebným na riadne plnenie predmetu Zmluvy.
  • EMFI GROUP v mene partnera vystaví príslušnú faktúru alebo účet za vykonané služby a doručí ich zákazníkovi.
  • EMFI GROUP v mene partnera prijme odmenu vo formách uvedených v pravidlách portálu „whale.sk“ a následne ich uhradí s partnerom za podmienok stanovených v zmluve.
  • Za podmienok stanovených v samostatnej zmluve a za samostatnú odmenu môže spoločnosť EMFI GROUP poskytnúť partnerovi profesionálne čistiace zariadenia (priemyselné vysávače, tlakové čističe atď.).
  • Z dôvodu potreby zverenia údajov o Zákazníkoch Partnerovi uzatvárajú zmluvné strany zmluvu o poverení spracúvaním osobných údajov, ktorá tvorí prílohu č. 2 tejto zmluvy.
§6
Odmeňovanie
  • Poskytovanie služieb podľa tejto Zmluvy je splatné, pričom odmenu Partnera platia zákazníci spoločnosti EMFI GROUP prostredníctvom Spoločnosti a odmenu spoločnosti EMFI GROUP uhrádza Partner za podmienok uvedených v tomto odseku.
  • Za poskytovanie služieb uvedených v tejto zmluve má Partner nárok na paušálnu odmenu určenú na základe cenníka na portáli „whale.sk“ zvýšenú o splatnú DPH.
  • Za poskytovanie služieb uvedených v tejto zmluve má EMFI GROUP nárok na provízny poplatok od partnera vo výške určenej na portáli „whale.sk“ zakaždým za každú objednávku (pred prijatím objednávky zo strany partnera), určená na základe cenníka na portáli „whale.sk“ zvýšená o splatnú DPH. Platba sa uskutoční do 7 dní odo dňa vystavenia faktúry s DPH spoločnosťou EMFI GROUP odpočítaním odmeny z prostriedkov splatných Partnerovi.
  • Odmena prijatá od zákazníkov EMFI GROUP v rozsahu splatnom Partnerovi (po odpočítaní odmeny EMFI GROUP) bude vyplatená bankovým prevodom na účet uvedený Partnerom. Platba bude vykonaná do 7 dní od prijatia písomného vyhlásenia partnera uvedeného nižšie.
  • Podkladom pre vysporiadanie je predloženie Partnera EMFI GROUP v posledný deň každého týždňa písomného prehlásenia s uvedením činností vykonaných v danom mesiaci a kladného posúdenia tohto dokumentu EMFI GROUP po jeho overení s IT Portálu. systému a predložené sťažnosti zákazníkov.
  • Za deň platby sa považuje deň odpísania sumy z bankového účtu spoločnosti EMFI GROUP.
  • Partner splnomocňuje EMFI GROUP vystavovať na jeho meno faktúry s DPH za poskytnuté služby a prijímať odmeny od Zákazníkov.
  • Ak zariadenie nebude vrátené v predpísanej lehote, Používateľ platformy zaplatí pokutu vo výške 5 % z hodnoty zariadenia za každý deň omeškania s vrátením zariadenia.
  • Za omeškanie s úhradou faktúry viac ako 2 (dva) kalendárne dni po lehote splatnosti má Vlastník platformy právo strhnúť z účtu klienta penále vo výške 1 % za každý deň omeškania s platbou. Vlastník platformy môže podľa vlastného uváženia upozorniť používateľa na omeškanie platby zaslaním príslušného upozornenia prostredníctvom osobného účtu používateľa.
  • Ak faktúra nebude uhradená do troch dní, vlastník platformy má právo odpočítať prostriedky z bankovej karty zaregistrovanej na platforme.
  • Karta bude automaticky prepojená s vaším účtom pri platbe faktúry.
  • Ak partner vykonal menej ako 10 príkazov, Vlastník platformy má 30 kalendárnych dní na prevod finančných prostriedkov prislúchajúcich partnerovi.
  • Dlh Platformy pod 25 EUR voči Partnerovi sa platí na žiadosť Partnera.
§7
Dôvernosť
  • Partner sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách získaných v súvislosti s realizáciou predmetu tejto Zmluvy. Touto povinnosťou sa rozumie najmä zákaz zverejňovať alebo sprístupňovať tretím osobám údaje, dokumenty alebo informácie získané v súvislosti s plnením tejto zmluvy bez súhlasu druhej zmluvnej strany. Partner sa tiež zaväzuje, že informácie získané pri plnení Zmluvy nepoužije vo svojom podnikaní. Dôvernými informáciami EMFI GROUP sa rozumejú najmä údaje o dodávateľovi, dokumentácia, know-how a pravidlá vysporiadania.
  • Povinnosť mlčanlivosti zaväzuje Partnera počas trvania tejto Zmluvy aj po tomto období na 10 rokov.
  • Okrem toho je Partner povinný dodržiavať obchodné tajomstvo EMFI GROUP a ďalšie zákonom chránené tajomstvá, o ktorých sa dozvedel počas alebo v súvislosti s plnením Zmluvy. Povinnosť mlčanlivosti neplatí, ak o sprístupnenie informácií požiada súd, prokurátor alebo iný správny orgán oprávnený získať tieto informácie, alebo povinnosť zverejniť tieto informácie vyplýva zo všeobecne platných ustanovení zákona. Povinnosť mlčanlivosti sa nevzťahuje na informácie predtým zverejnené.
  • Partner je povinný vrátiť všetky dokumenty, ktoré mu boli predtým zverené, a informácie, ku ktorým sa dostal v súvislosti s plnením Zmluvy, do 7 dní od skončenia platnosti Zmluvy alebo na každú žiadosť EMFI GROUP.
  • V prípade porušenia zmluvných povinností týkajúcich sa mlčanlivosti o obchodných tajomstvách Partnerom má EMFI GROUP právo účtovať Partnerovi zmluvnú pokutu vo výške 20 000,00 EUR (slovom: dvadsať tisíc EUR), splatná do 7 dní od vystavenia ťarchopisu. Vyššie uvedené nevylučuje právo spoločnosti EMFI GROUP požadovať dodatočné odškodnenie za všeobecných podmienok.
§8
Konkurenčná doložka
  • Partner sa zaväzuje, že nebude poskytovať služby alebo práce zákazníkom spoločnosti EMFI GROUP v pracovnom pomere ani na inom základe (najmä na základe zmluvy o vykonaní konkrétnej práce, mandátnej zmluvy alebo inej občianskoprávnej zmluvy) s výnimkou spoločnosti EMFI GROUP a neposkytovať činnosti konkurencieschopné veľrybám EMFI GROUP.
  • Súťažnou činnosťou bude najmä:

    • byť vo vzťahu so spoločnosťou, družstvom alebo iným subjektom, ktorého činnosť bude rovnaká alebo podobná činnosti spoločnosti EMFI GROUP,
    • prevádzkovanie podniku vo vlastnom mene alebo prostredníctvom tretej strany, ktorej činnosť bude rovnaká alebo podobná činnosti spoločnosti EMFI GROUP,
    • účasť v orgánoch subjektov vykonávajúcich rovnakú alebo podobnú činnosť ako činnosť EMFI GROUP,
    • pôsobiť ako zástupca, nepriamy zástupca alebo zástupca, najmä splnomocnenec alebo splnomocnenec, subjektov vykonávajúcich rovnakú alebo podobnú činnosť ako činnosť spoločnosti EMFI GROUP.
  • Činnosťami zhodnými alebo podobnými s činnosťou EMFI GROUP sa zmluvnými stranami rozumejú činnosti uvedené v stanovách EMFI GROUP, najmä obslužná činnosť v oblasti internetových portálov, upratovacej agentúry a organizované upratovanie bytových a obslužných priestorov. . Upratovacie služby je povolené poskytovať súkromným osobám a podnikateľom, ktorí nie sú klientmi EMFI GROUP.
  • Konkurenčná doložka sa na Partnera vzťahuje počas trvania tejto Zmluvy a po dobu 12 mesiacov od skončenia jej platnosti.
  • Zákaz uvedený v predchádzajúcich odsekoch strany zohľadnili pri určovaní finančných podmienok spolupráce.
  • Zákaz uvedený v tomto odseku neobmedzuje zákazy vyplývajúce z iných zákonných ustanovení, najmä Zákonníka obchodných spoločností.
  • V prípade porušenia zmluvných povinností Partnera súvisiacich s konkurenčnou doložkou má EMFI GROUP právo účtovať Partnerovi zmluvnú pokutu vo výške 20 000,00 EUR (slovom: dvadsať tisíc EUR), splatnú do 7 dní od vystavenia ťarchopisu. Vyššie uvedené nevylučuje právo spoločnosti EMFI GROUP požadovať dodatočné odškodnenie za všeobecných podmienok.
§9
Trvanie dohody
  • Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú.
  • Každá zmluvná strana má právo ukončiť túto dohodu s mesačnou výpovednou lehotou, podanú písomne pod hrozbou neplatnosti, na konci mesiaca kalendár.
  • EMFI GROUP si vyhradzuje právo okamžite ukončiť túto zmluvu – bez upozornenia, písomne pod hrozbou neplatnosti, v prípade porušenia ustanovení tejto zmluvy alebo pravidiel webovej stránky „whale.sk“ zo strany partnera.
§10
Záverečné ustanovenia
  • Dohoda bola uzatvorená v elektronickej forme. Podmienky zmluvy môžu byť dodatočne potvrdené vyhotovením písomnej verzie v dvoch identických vyhotoveniach, po jednom pre každú zo zmluvných strán.
  • Akékoľvek zmeny a dodatky k tejto zmluve vyžadujú elektronickú alebo písomnú formu pod hrozbou neplatnosti.
  • Príslušným súdom na riešenie sporov vyplývajúcich z plnenia tejto zmluvy je súd príslušný podľa sídla spoločnosti EMFI GROUP.
  • Strany sa zaväzujú, že sa pokúsia urovnať prípadné spory priateľskou cestou.
  • Neplatnosť alebo neúčinnosť jednotlivých ustanovení tejto zmluvy nespôsobuje neplatnosť alebo neúčinnosť ostatných ustanovení tejto zmluvy.
  • Vo veciach, na ktoré sa Zmluva nevzťahuje, sa použijú ustanovenia Občianskeho zákonníka.
  • Všetky dokumenty, oznámenia a vyjadrenia súvisiace s realizáciou Zmluvy budú Zmluvné strany zasielané doporučene poštou, kuriérom alebo doručené osobne na adresy uvedené v Porovnaní Zmluvy.
  • Prílohy tvoria neoddeliteľnú súčasť dohody.
Prílohy:
Registráciou do systému súhlasím s Súhlas so spracovaním osobných údajov
Zobraziť text
Súhlas so spracovaním osobných údajov
Uzavreté elektronicky dňa %date%

Týmto udeľujem súhlas so spracovaním osobných údajov EMFI GROUP, s. r. o. (ičo: 52526 941) Karpatské námestie 7770/10A 831 06 Bratislava - mestská časť Rača, podľa Zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“) a Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov v rozsahu:

  • meno, priezvisko, rodné priezvisko, titul, národnosť, štátne občianstvo
  • dátum a miesto narodenia, rodné číslo, číslo OP
  • miesto trvalého pobytu prípadne prechodného pobytu, prípadne doručovacia adresa
  • rodinný stav, počet detí meno, priezvisko, rodné číslo dieťaťa, dátum narodenia
  • súkromný e-mail, súkromné tel. číslo
  • dosiahnuté vzdelanie
  • údaj o výške vyplácanej mzdy, identifikácia bankového účtu
  • zdravotná a socialná poisťovňa
  • iné

Zároveň súhlasím, aby tieto osobné údaje boli poskytnuté iným subjektom na území SR(príslušnému správcovi dane, poskytovateľovi zdravotného poistenia, sociálnej poisťovni,štatistickému úradu a pre spracovanie učtovných udaje) za účelom plnenia svojich povinnostívyplývajúcich z pracovného pomeru a poskytnutie týchto údajov je povinné.

Bol/a/ som si vedomá, že vyššie udelený súhlas je dobrovoľný a týmto potvrdzuje že, osobnéúdaje poskytol /tla slobodne, bez nátlaku a že uvedené osobné údaje sú pravdivé, správnea aktuálne.

Doba platnosti súhlasu sa viaže na dobu trvania plnej moci. Zároveň som si vedomý, žeposkytnuté osobné údaje budú archivované a likvidované v súlade s platnými právnymipredpismi Slovenskej republiky.

Bol/a/ som poučený/á/, že v zmysle ustanovení Zákona môžem ako dotknutá osobakedykoľvek odvolať svoj súhlas na spracovanie osobných údajov, ktoré sa ma týkajú. Ďalejsom bol/a/ informovaný/á/, že odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovaniaosobných údajov založeného na súhlase pred jeho odvolaním, to je pred poskytnutímsúhlasu a tiež, že ako dotknutá osoba, môžem súhlas odvolať rovnakým spôsobom, ako houdelil/a/.

Registráciou do systému súhlasím s Zmluva medzi prevádzkovateľom a sprostredkovateľom
Zobraziť text
Zmluva medzi prevádzkovateľom a sprostredkovateľom
uzatvorená v súlade s čl. 28 Všeobecného nariadenia o ochrane údajov (GDPR) a § 34 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov
Elektronicky uzavreté dňa %date% medzi

EMFI GROUP, s. r. o. Karpatské námestie 7770/10A 831 06 Bratislava (ďalej len „prevádzkovateľ“)

a

%name% %surname%, %city%, %address% (ďalej len „sprostredkovateľ“)

za nasledovných podmienok:

§1
Predmet zmluvy
  • Prevádzkovateľ uzatvára so sprostredkovateľom túto zmluvu, predmetom ktorej je poverenie sprostredkovateľa spracúvaním osobných údajov v súlade s čl. 28 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a § 34 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len „zákon“) za podmienok a v rozsahu dohodnutom v tejto zmluve.
§2
Predmet spracúvania
  • Prevádzkovateľ uzatvára so sprostredkovateľom zmluvu o zriadení spoločnéhoobecného úradu na zabezpečenie úloh preneseného výkonu štátnej správy v záujmekvalitného, racionálneho a efektívneho zabezpečovania výkonuprenesených úloh štátnej správy podľa zákona Slovenskej národnej rady č. 369/1990Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov.
  • V nadväznosti na uzatvorenú Zmluvu o zriadení spoločného obecného úradu poverujeprevádzkovateľ sprostredkovateľa spracúvaním osobných údajov, ktoré mu na tentoúčel poskytne.
§3
Doba spracúvania
  • Sprostredkovateľ je poverený spracúvať osobné údaje odo dňa uzatvorenia tejtozmluvy po dobu trvania Zmluvy o zriadení spoločného obecného úradu.
§4
Povaha a účel spracúvania osobných údajov
  • Prevádzkovateľ poveruje sprostredkovateľa, aby pre neho spracúval osobné údajena nasledovný účel:

    • na zabezpečenie výkonu úloh štátnej správy a preneseného výkonu štátnej správy podľazákona č. 50/1976 Zb. Stavebný zákon v znení neskorších predpisov v súlade so zákonomč. 416/2001 Z. z. o prechode niektorých orgánov štátnej správy na obce a vyššie územnécelky;
    • na zabezpečenie výkonu štátnej správy v súlade so zákonom č. 543/2002 Z. z. o ochraneprírody a krajiny;
    • na zabezpečenie výkonu štátnej správy v súlade so zákonom č. 135/1961 Zb. o pozemnýchkomunikáciách (cestný zákon);
  • Sprostredkovateľ je oprávnený spracúvať osobné údaje dotknutých osôbprostredníctvom automatizovaných a neautomatizovaných prostriedkovspracúvania.
  • Sprostredkovateľ je oprávnený vykonávať nasledovné operácie s osobnými údajmi:

    • Stavebný úrad

      získavať, zaznamenávať, zhromažďovať, oboznamovať sa, poskytovať, sprístupňovať,usporadúvať, premiestňovať, vyhľadávať, prehliadať, opravovať, uchovávať, kopírovať,kontrolovať, využívať, archivovať a likvidovať;

    • Žiadosť o výrub drevín

      získavať, zaznamenávať, zhromažďovať, oboznamovať sa, poskytovať, sprístupňovať,usporadúvať, premiestňovať, vyhľadávať, prehliadať, opravovať, uchovávať, kopírovať,kontrolovať, využívať, archivovať a likvidovať.

§5
Kategórie dotknutých osôb a rozsah osobných údajov
  • Prevádzkovateľ poveruje sprostredkovateľa spracúvaním osobných údajov nasledovných dotknutých osôb:

    • fyzické osoby – účastníci stavebného konania a žiadatelia o výrub dreviny a vlastníci, správcovia, prípadne nájomcovia pozemku, na ktorom drevina rastie;
  • Sprostredkovateľ je oprávnený spracúvať osobné údaje dotknutých osôb v nasledovnom rozsahu:

    • Osobné údaje o fyzických osobách – účastníci stavebného konania: meno a priezvisko fyzickejosoby – stavebníka, meno a priezvisko manžela/ky stavebníka, adresa trvalého bydliskastavebníka, telefónne číslo a e-mail stavebníka, meno, priezvisko a adresu bydliska osoby,ktorá zastupuje stavebníka, právny vzťah k nehnuteľnosti, list vlastníctva, meno, priezvisko aadresu bydliska vlastníka stavby, ak nie je stavebníkom, meno, priezvisko a adresu bydliskavlastníka pozemku, na ktorom je stavby umiestnená, adresa umiestnenia stavby, parcelné číslo a katastrálne územie stavby, meno, priezvisko a adresa bydliska projektantastavby, meno, priezvisko a adresa bydliska stavebného dozoru stavby, meno,priezvisko, parcelné číslo účastníkov stavebného konania (vlastníci susedných parciel astavieb);
    • Osobné údaje o fyzických osobách – žiadateľoch o výrub dreviny a vlastníkoch, správcoch,prípadne nájomcoch pozemku, na ktorom drevina rastie: meno, priezvisko a trvalý pobytfyzickej osoby, katastrálne územie, parcelné číslo pozemku, príslušnosť k zastavanémuúzemiu obce a druh pozemku, na ktorom drevina rastie a kópiu katastrálnej mapy alebo inýdoklad umožňujúci identifikáciu dreviny v teréne, súhlas vlastníka, správcu, prípadne nájomcu(ak mu takéto oprávnenie vyplýva z nájomnej zmluvy) pozemku, na ktorom drevina rastie,ak žiadateľ nie je jeho vlastníkom (správcom, nájomcom) a doklad preukazujúci vlastníctvoalebo iný právny vzťah k pozemku, na ktorom drevina rastie;
  • Sprostredkovateľ je oprávnený spracúvať aj iné osobné údaje dotknutých osôb vrozsahu v akom sú uvedené v dokumentoch poskytnutých dotknutou osoboualebo prevádzkovateľom, pokiaľ je ich spracúvanie nevyhnutné vzhľadom na účel,na ktorý sa spracúvajú.
  • Sprostredkovateľ sa zaväzuje, že bude spracúvať iba osobné údaje, ktoré súprimerané, relevantné a obmedzené na rozsah, ktorý je nevyhnutný vzhľadom naúčely, na ktoré sa spracúvajú.
§6
Bezpečnosť spracúvania
  • Sprostredkovateľ je povinný zabezpečiť bezpečnosť osobných údajov.Sprostredkovateľ je povinný chrániť osobné údaje pred poškodením, zničením,stratou, zmenou, neoprávneným prístupom a sprístupnením, poskytnutím alebozverejnením, ako aj pred akýmikoľvek inými neprípustnými spôsobmi spracúvania.
  • Sprostredkovateľ je povinný prijať so zreteľom na najnovšie poznatky, na nákladyna vykonanie opatrení, na povahu, rozsah, kontext a účel spracúvania osobnýchúdajov a na riziká s rôznou pravdepodobnosťou a závažnosťou pre právafyzických osôb primerané technické a organizačné opatrenia na zaistenie úrovnebezpečnosti primeranej tomuto riziku, pričom uvedené opatrenia môžu zahŕňaťnajmä

    • pseudonymizáciu a šifrovanie osobných údajov,
    • zabezpečenie trvalej dôvernosti, integrity, dostupnosti a odolnosti systémov spracúvania osobných údajov,
    • proces obnovy dostupnosti osobných údajov a prístup k nim v prípade fyzického incidentu alebo technického incidentu,
    • proces pravidelného testovania, posudzovania a hodnotenia účinnosti technických a organizačných opatrení na zaistenie bezpečnosti spracúvania osobných údajov.
  • Sprostredkovateľ je povinný pred spracúvaním osobných údajov zaviesť a počasspracúvania osobných údajov mať zavedenú špecificky navrhnutú ochranuosobných údajov, ktorá spočíva v prijatí primeraných technických a organizačnýchopatrení, najmä vo forme pseudonymizácie, na účinné zavedenie primeranýchzáruk ochrany osobných údajov a dodržiavanie základných zásad podľa § 6 až 12zákona o ochrane osobných údajov.
  • Sprostredkovateľ je povinný zaviesť štandardnú ochranu osobných údajov, ktoráspočíva v prijatí primeraných technických a organizačných opatrení nazabezpečenie spracúvania osobných údajov len na konkrétny účel, minimalizáciemnožstva získaných osobných údajov a rozsahu ich spracúvania, doby uchovávaniaa dostupnosti osobných údajov. Sprostredkovateľ je povinný zabezpečiť, abyosobné údaje neboli bez zásahu fyzickej osoby štandardne prístupnéneobmedzenému počtu fyzických osôb.
  • Súlad s požiadavkami uvedenými v ods. 2 tohto článku môže sprostredkovateľpreukázať schváleným kódexom správania alebo certifikátom.
  • Sprostredkovateľ je povinný oznámiť prevádzkovateľovi porušenie ochrany osobných údajov bez zbytočného odkladu po tom, ako sa o ňom dozvedel.
  • Oznámenie podľa odseku 7 tohto článku musí obsahovať najmä

    • opis povahy porušenia ochrany osobných údajov vrátane, ak je to možné,kategórií a približného počtu dotknutých osôb, ktorých sa porušenie týka, akategórií a približného počtu dotknutých záznamov o osobných údajoch,
    • kontaktné údaje zodpovednej osoby alebo iného kontaktného miesta, kde možno získať viac informácií,
    • opis pravdepodobných následkov porušenia ochrany osobných údajov,
    • opis opatrení prijatých alebo navrhovaných prevádzkovateľom na nápravuporušenia ochrany osobných údajov vrátane opatrení na zmiernenie jehopotenciálnych nepriaznivých dôsledkov, ak je to potrebné.
§7
Poverenie ďalšieho sprostredkovateľa
  • Sprostredkovateľ je povinný dodržiavať podmienky zapojenia ďalšieho sprostredkovateľa do spracovateľských operácií tak, ako sú upravené v tejto zmluve, GDPR a zákone o ochrane osobných údajov.
  • Sprostredkovateľ nesmie poveriť spracúvaním osobných údajov ďalšiehosprostredkovateľa bez predchádzajúceho osobitného písomného súhlasuprevádzkovateľa alebo všeobecného písomného súhlasu prevádzkovateľa.
  • Prevádzkovateľ týmto neudeľuje sprostredkovateľovi všeobecný písomný súhlas na poverenie ďalšieho sprostredkovateľa spracúvaním osobných údajov.
§8
Práva a povinnosti zmluvných strán
  • Sprostredkovateľ je povinný spracúvať osobné údaje v súlade s touto zmluvou, Nariadením GDPR a zákonom o ochrane osobných údajov.
  • Sprostredkovateľ spracúva osobné údaje len na základe zdokumentovanýchpokynov prevádzkovateľa, a to aj vtedy, ak ide o prenos osobných údajov do tretejkrajiny alebo medzinárodnej organizácii okrem prenosu na základe osobitnéhopredpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná;sprostredkovateľ je pri takom prenose povinný oznámiť prevádzkovateľovi tútopožiadavku pred spracúvaním osobných údajov, ak osobitný predpis alebomedzinárodná zmluva, ktorou je Slovenská republika viazaná, takéto oznámenienezakazuje z dôvodov verejného záujmu.
  • Sprostredkovateľ je povinný spracúvať osobné údaje v súlade so základnýmizásadami spracúvania osobných údajov, pričom

    • osobné údaje môže spracúvať len zákonným spôsobom a tak, aby nedošlo k porušeniu základných práv dotknutej osoby;
    • osobné údaje môže získavať len na konkrétne určený, výslovne uvedený aoprávnený účel a nesmú sa ďalej spracúvať spôsobom, ktorý nie jezlučiteľný s týmto účelom;
    • spracúvané osobné údaje musia byť primerané, relevantné a obmedzené na nevyhnutný rozsah daný za účelom, na ktorý sa spracúvajú;
    • osobné údaje musia byť správne a podľa potreby aktualizované;
    • osobné údaje musí uchovávať vo forme, ktorá umožňuje identifikáciudotknutej osoby najneskôr dovtedy, kým je to potrebné na účel, na ktorý saosobné údaje spracúvajú;
    • osobné údaje musia byť spracúvané spôsobom, ktorý prostredníctvomprimeraných technických a organizačných opatrení zaručuje primeranúbezpečnosť osobných údajov vrátane ochrany pred neoprávnenýmspracúvaním osobných údajov, nezákonným spracúvaním osobných údajov,náhodnou stratou osobných údajov, výmazom osobných údajov alebopoškodením osobných údajov.
  • Sprostredkovateľ je povinný po zohľadnení povahy spracúvania osobných údajov včo najväčšej miere poskytnúť súčinnosť prevádzkovateľovi vhodnými technickýmia organizačnými opatreniami pri plnení jeho povinnosti prijímať opatrenia nazáklade žiadosti dotknutej osoby podľa druhej časti druhej hlavy zákona o ochraneosobných údajov.
  • Sprostredkovateľ je povinný poskytnúť prevádzkovateľovi súčinnosť prizabezpečovaní plnenia povinností podľa § 39 až 43 zákona o ochrane osobnýchúdajov týkajúcich sa bezpečnosti spracúvania, oznámenia ochrany osobnýchúdajov, posúdenia vplyvu na ochranu osobných údajov a predchádzajúcejkonzultácie, s prihliadnutím na povahu spracúvania osobných údajov a informáciedostupné sprostredkovateľovi.
  • Pokiaľ sprostredkovateľ získava osobné údaje pre prevádzkovateľa od dotknutýchosôb, je povinný poskytnúť dotknutej osobe informácie podľa § 19 a 20 zákona oochrane osobných údajov a oznámenia podľa § 21 až 28 a 41 zákona o ochraneosobných údajov, ktoré sa týkajú spracúvania jej osobných údajov, v stručnej,transparentnej, zrozumiteľnej a ľahko dostupnej forme, formulované jasne, a tonajmä pri informáciách určených osobitne dieťaťu. Informácie je povinnýposkytnúť v listinnej podobe alebo elektronickej podobe, spravidla v rovnakejpodobe, v akej bola podaná žiadosť. Ak o to požiada dotknutá osoba, informáciemôže sprostredkovateľ poskytnúť aj ústne, ak dotknutá osoba preukáže svojutotožnosť iným spôsobom.
  • Pokiaľ sprostredkovateľ zabezpečuje komunikáciu s dotknutou osobou, je povinnýposkytnúť dotknutej osobe súčinnosť pri uplatňovaní jej práv podľa § 21 až 28zákona o ochrane osobných údajov. Prípadné uplatnenie práv dotknutou osobou jesprostredkovateľ povinný oznámiť bez zbytočného odkladu prevádzkovateľovi,ktorý žiadosť vybaví, príp. ak je to účelné, poverí vybavením žiadostisprostredkovateľa.
  • Sprostredkovateľ je povinný viesť záznam o kategóriách spracovateľských činností, ktoré vykonal v mene prevádzkovateľa v súlade s § 37 zákona o ochrane osobných údajov.
  • Sprostredkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovaťprevádzkovateľa, ak má za to, že sa pokynom prevádzkovateľa porušuje zákon, osobitnýpredpis alebo medzinárodná zmluva, ktorou je Slovenská republika viazaná, ktoré sa týkajúochrany osobných údajov.
§9
Mlčanlivosť
  • Sprostredkovateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach ainformáciách, o ktorých sa dozvedel pri plnení tejto zmluvy a spracúvaní osobných údajovna základe poverenia prevádzkovateľa. Povinnosť zachovávať mlčanlivosť trvá aj poskončení účinnosti tejto zmluvy.
  • Sprostredkovateľ je povinný zabezpečiť, aby sa osoby oprávnené spracúvať osobné údajezaviazali, že zachovajú mlčanlivosť o informáciách, o ktorých sa dozvedeli, ak nie sú viazanépovinnosťou mlčanlivosti podľa osobitného zákona.
§10
Audit ochrany osobných údajov
  • Sprostredkovateľ je povinný poskytnúť prevádzkovateľovi informácie potrebné napreukázanie splnenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, Nariadenia GDPR a zákona oochrane osobných údajov.
  • Sprostredkovateľ je povinný poskytnúť prevádzkovateľovi súčinnosť v rámci auditu ochranyosobných údajov a kontroly zo strany prevádzkovateľa alebo audítora, ktorého poverilprevádzkovateľ.
  • Zmluvné strany sa dohodli, že prevádzkovateľ je oprávnený vykonať audit ochrany osobných údajov a kontrolu

    • pravidelne raz za kalendárny rok;
    • v prípade podozrenia z porušenia tejto zmluvy, GDPR alebo zákona o ochrane osobných údajov;
    • v prípade narušenia bezpečnosti údajov;
    • v prípade žiadosti dotknutej osoby podľa zákona.
  • Prevádzkovateľ informuje o termíne vykonania auditu alebo kontrolysprostredkovateľa oznámením zaslaným elektronickou poštou na email uvedený v záhlavítejto zmluvy, a to minimálne 7 dní vopred. Sprostredkovateľ je povinný bez zbytočnéhoodkladu termín auditu alebo kontroly potvrdiť alebo navrhnúť iný termín tak, aby sa audituskutočnil najneskôr do 14 dní odo dňa zaslania oznámenia. Pokiaľ sprostredkovateľ termínauditu alebo kontroly nepotvrdí, má sa za to, že s termínom súhlasí.
  • Audit alebo kontrola sa uskutoční v sídle, príp. prevádzke sprostredkovateľa, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na inom mieste vykonania auditu.
  • Sprostredkovateľ je povinný zabezpečiť prítomnosť zodpovednej osoby, príp. inej osobypoverenej agendou ochrany osobných údajov a ďalších osôb potrebných pre poskytnutiekompletných informácií o ochrane osobných údajov.
§11
Usunięcie danych
  • Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu na dobu neurčitú.
  • Trvanie tejto zmluvy sa viaže na trvanie zmluvy o zriadení spoločného obecnéhoúradu na zabezpečenie úloh preneseného výkonu štátnej správy, preto okamihomzániku zmluvy o zriadení spoločného obecného úradu zaniká aj táto zmluva.
  • Pred uplynutím zmluvy o zriadení spoločného obecného úradu, môže táto zmluva zaniknúť

    • dohodou zmluvných strán v písomnej forme;
    • výpoveďou jednej zo zmluvných strán;
    • odstúpením od zmluvy.
  • Každá zo zmluvných strán je oprávnená túto zmluvu vypovedať bez udaniadôvodu. Výpoveď musí byť v písomnej forme a doručená druhej zmluvnej stranepoštou alebo elektronickou poštou na email zadaný v záhlaví. Výpovedná lehota jejeden mesiac a začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúcehopo mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
  • Prevádzkovateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, ak sprostredkovateľ porušilpovinnosti vyplývajúce mu z tejto zmluvy, Nariadenia GDPR alebo zákona oochrane osobných údajov. Sprostredkovateľ je oprávnený odstúpiť od tejtozmluvy, ak prevádzkovateľ trvá na spracúvaní osobných údajomsprostredkovateľom podľa pokynov, aj keď ho sprostredkovateľ v súlade s čl. VIIIods. 9 tejto zmluvy bez zbytočného odkladu informoval, že má za to, že sapokynom prevádzkovateľa porušuje zákon, osobitný predpis alebo medzinárodnázmluva, ktorou je Slovenská republika viazaná, ktoré sa týkajú ochrany osobnýchúdajov.
  • Sprostredkovateľ je oprávnený spracúvať osobné údaje dotknutých osôb len po dobu trvania tejto zmluvy.
  • Po ukončení poskytovania služieb týkajúcich sa spracúvania osobných údajov jesprostredkovateľ povinný na základe rozhodnutia prevádzkovateľa vymazaťosobné údaje alebo vrátiť prevádzkovateľovi osobné údaje a vymazať existujúcekópie, ktoré obsahujú osobné údaje, ak osobitný predpis alebo medzinárodnázmluva, ktorou je Slovenská republika viazaná, nepožaduje uchovávanie týchtoosobných údajov.
§12
Právo na náhradu škody a zodpovednosť
  • Sprostredkovateľ zodpovedá za škodu spôsobenú spracúvaním osobných údajov, aknesplnil povinnosti podľa § 34 až 37, § 39, § 40 ods. 3, § 44, § 45, § 51 ods. 3zákona o ochrane osobných údajov alebo ak konal nad rámec alebo v rozpore spokynmi prevádzkovateľa, ktoré boli v súlade so zákonom.
  • Sprostredkovateľ sa môže zbaviť zodpovednosti podľa ods. 1 tohto článku, ak preukáže, že vznik škody nezavinil.
  • Pokiaľ prevádzkovateľ uhradil náhradu škody v plnej výške v súlade s § 38 ods. 4zákona ochrane osobných údajov, má právo žiadať od sprostredkovateľa tú časťnáhrady škody, ktorá zodpovedá jeho podielu zodpovednosti za škodu zapodmienok uvedených v ods. 1 tohto článku.
§13
Vyhlásenie zmluvných strán
  • Prevádzkovateľ vyhlasuje, že pri výbere sprostredkovateľa postupoval v súlade sGDPR a zákonom o ochrane osobných údajov, pričom dbal na to, abysprostredkovateľ poskytol dostatočné záruky na prijatie technickýcha organizačných opatrení tak, aby spracúvanie osobných údajov spĺňalo požiadavkypodľa GDPR a zákona o ochrane osobných údajov.
  • Sprostredkovateľ vyhlasuje, že poskytuje dostatočné záruky na prijatie technických aorganizačných opatrení tak, aby spracúvanie osobných údajov spĺňalo požiadavkypodľa tejto zmluvy, GDPR a zákona o ochrane osobných údajov.
§14
Záverečné ustanovenia
  • Táto zmluva nadobúda platnosť a účinnosť podpisom oboma zmluvnými stranami.
  • Akékoľvek zmeny a doplnenia tejto zmluvy je možné urobiť len vo forme písomného dodatku podpísaného oboma zmluvnými stranami.
  • Táto zmluva je vyhotovená v dvoch rovnopisoch, pričom každá zo zmluvných strán obdrží jeden z nich.
  • Zmluvné strany prehlasujú, že ich zmluvné prejavy sú dostatočne zrozumiteľné, určité a zmluvnú voľnosť nemajú obmedzenú.
  • Zmluvné strany vyhlasujú, že zmluvu neuzatvárali v tiesni, za nápadne nevýhodnýchpodmienok, jej text si prečítali, obsahu porozumeli a na znak toho, že obsahdohody zodpovedá ich skutočnej a slobodnej vôli, zmluvu vlastnoručne podpísali.
Registráciou do systému súhlasím s Zásady ochrany osobných údajov
Zobraziť text